Welkom op deze site!

Via deze site wil ik iedereen mijn belevingen vertellen van wat ik zoal beleef in Finland.
Ik heb dat hier in Jyväskylä op m'n werk een computer met internet tot mijn beschikking heb om regelmatig te updaten.
Tevens zal dit gedeeltelijk dienen voor mijn sociaal verslag van school.
Wees vrij om een reactie achter te laten..
Schrik niet van de hoeveelheid tekst.

maandag 11 februari 2008

ZZZZzzzzzz

Ik slaap hier bijna, had gisteravond misschien toch niet die film moeten uitzien, alhoewel het wel een goede en mooie film is. Lag om half 12 ongeveer op bed. Er is hier ook geen muziek nu en ik durf er ook geen op te zetten. Zal toch proberen een beetje bezig te gaan. In ieder geval bezig met ogen open houden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg leuk zo'n verslag, kijk er altijd weer naar uit. Hoop dat mijn reactie nu overkomt. Groetjes Meintsje

Anoniem zei

Zeg, het is de bedoeling dat je werkt in plaats van slaapt.

Ik hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt.

Groetjes Knyn