Welkom op deze site!

Via deze site wil ik iedereen mijn belevingen vertellen van wat ik zoal beleef in Finland.
Ik heb dat hier in Jyväskylä op m'n werk een computer met internet tot mijn beschikking heb om regelmatig te updaten.
Tevens zal dit gedeeltelijk dienen voor mijn sociaal verslag van school.
Wees vrij om een reactie achter te laten..
Schrik niet van de hoeveelheid tekst.

maandag 4 februari 2008

Lief he?!



We moeten pas om 2 uur weg naar de architect. Dus zijn we nog even achter internet. Bedacht me, dat ik ook mooi even de foto's van Johannes kan bekijken van zijn wedstrijd. En persoonlijk vind ik dit de mooiste foto's. Wel jammer dat er geen filmpje is van de wedstrijden zelf.

Er zijn hier trouwens ook een paar roemenen en zonet zijn er zweden aangekomen. We zaten zonet in de kantine, en daar zijn Saranke en ik tot de conclusie gekomen, dat je hier rustig gotic kan zijn, zonder commentaar ofzo. We zaten, sinds een lange tijd, tussen de meiden. Maar hier is het niet alleen bouwkunde, maar ook ander richtingen. Iets van werktuigbouwkunde, bouwkunde (meer praktijk hier trouwens), tegel zetten en volgens mij ook schilderwerk. In een ander gebouw, waar we waarschijnlijk tussen de middag eten, zit electro en nog iets. Maar ik ga nu niks doen even, heb ik nog niet gedaan :P

1 opmerking:

Anoniem zei

Jeetje die gozer is echt hip!!