Welkom op deze site!

Via deze site wil ik iedereen mijn belevingen vertellen van wat ik zoal beleef in Finland.
Ik heb dat hier in Jyväskylä op m'n werk een computer met internet tot mijn beschikking heb om regelmatig te updaten.
Tevens zal dit gedeeltelijk dienen voor mijn sociaal verslag van school.
Wees vrij om een reactie achter te laten..
Schrik niet van de hoeveelheid tekst.

dinsdag 5 februari 2008

even een berichtje

Gisteren zijn we n aar mijn architect architect geweest, waar ik nu zit. Deze keer doe ik het namelijjk vanuit mijn werkplek, achter te laptop. Maar gisteren zijn we hier dus even geweest, contract laten tekenen en ze heeft een kleine uitleg gegeven met welke projecten ze bezig zijn. Hij was er niet. Weet eigenlijk niet eens hoe ze heten, maar dat komt vanzelf. Finse namen zijn soms ook moeilijker, goede smoes he?! Nadat we hier weggingen, zijn Saranke en ik het centrum wezen verkennen. We hebben toen vooral wat rond gegeken. We hebben toen ook een buskaart gekocht voor een hele maand, dus nu kunnen we elke dag met de bus 5 minuten ongeveer heen en terug. We hebben toen ook nog even de supermarkt ingeweest en wat drinken gekocht. We zijn toen met de bus teruggegaan. 's Avonds hebben we samen gesleet, waar ik niet erg goed in ben en heb ik wat boek gelezen en tv gekeken. 10 uur zijn we weer op bed gegaan, om om 7 uur er weer uit te gaan. we zijn deze keer mooi op tijd opgehaald en gebracht naar onze werkplek. Dus nu ben ik vandaag bezig geweest met een tekening in auto-cad te zetten en vandaag heb ik de begane grond al af gekeregen. Hopelijk is het ook goed. Maar nou ga ik, om de bus van 10 over te halen.

Geen opmerkingen: