Welkom op deze site!

Via deze site wil ik iedereen mijn belevingen vertellen van wat ik zoal beleef in Finland.
Ik heb dat hier in Jyväskylä op m'n werk een computer met internet tot mijn beschikking heb om regelmatig te updaten.
Tevens zal dit gedeeltelijk dienen voor mijn sociaal verslag van school.
Wees vrij om een reactie achter te laten..
Schrik niet van de hoeveelheid tekst.

woensdag 13 februari 2008

rustig dagje

Gisteravond heb ik wat tv gekeken en heb ik gedoucht.
Vandaag is een rustig dagje, voor mij dan. Vanmorgen was er een koppel met kinderen hier te praten over o.a. tegels. Het was allemaal in het fins, dus heb ik niet precies een idee waar het over ging. Het begon met tegels, maar daarna weet ik het niet. Heb er ook niet bij gezeten.
Ik ben vandaag met het engels verslag bezig geweest informatie te zoeken.
Nu ben ik bezig een alternatief voor de verdieping te tekenen/verzinnen, dat is wel leuk om te doen. Maar als je de hoofdmuren laat staan en vanwege de wc/douch en de ramen, heb je niet veel keus.
Er was zonet ook even een man die voorbeelden van iets heeft achtergelaten en waarschijnlijk ook wat over heeft vertelt. Heb nu naast me trouwens een boekje liggen met de minimale maten van kamers (douch, huiskamer enz.). Dat is wel makkelijk, alleen onhandig dat het in het fins is. Gelukkig zijn natuurlijk de maten gewoon in het nederlands..
Het heeft vadnaag trouwens ook eventjes gesneeuwt, maar ik denk dat het te weinig is om echt te blijven liggen. Nu schijnt de zon wel weer, wel mooi waarschijnlijk nu buiten, maar ik zie er alleen een heel klen beetje van.
Heb in de pauze trouwens ook een nieuw wegwerp-fototoestel gekocht. De eerste is al weer vol, terwijl ik er zelfs zuinig mee ben. Maar nu kan ik tenminste weer foto's maken.
Volgens mij is het nog wel wat fris buiten, want m'n haar is statisch, vrij iritant.
Meer weet ik nu niet te vertellen. Morgen of overmorgen waarschijnlijk wel weer. Morgen gaan we namelijk naar een bouwplaats toe. Zie ik ook een beetje hoe ze werken op het werk zelf. En morgen avond vertrekken we om 6 uur naar een ijshockey-wedstrijd. Dus morgen kan ik zowiezo lekker slapen.

Geen opmerkingen: