Welkom op deze site!

Via deze site wil ik iedereen mijn belevingen vertellen van wat ik zoal beleef in Finland.
Ik heb dat hier in Jyväskylä op m'n werk een computer met internet tot mijn beschikking heb om regelmatig te updaten.
Tevens zal dit gedeeltelijk dienen voor mijn sociaal verslag van school.
Wees vrij om een reactie achter te laten..
Schrik niet van de hoeveelheid tekst.

dinsdag 29 januari 2008

nog 1 dag

Ik ga morgen weg, alhoewel het is meer vannacht. Vanavond wat vroeg / op tijd erin kruipen, om morgen om kwart over 3 eruit te gaan en kwart voor 4 weg te rijden samen met Heit. We gaan dan eerst langs emmeloord om daar Saranke en haar moeder op te pikken. Om ongeveer half 6 zijn we dan op schiphol om, om half 8 te vliegen!
Maar straks eerst maar eens even koffer en tas inpakken. Heb vanmiddag de laatste inkopen gedaan. Nu genoeg beltegoed en los geld in portemonee.
We hebben met de jongens bij hal 1 afgesproken. Ik hoop dat ik niks vergeet, kwa spullen en geregel gedoe.
Ik heb vandaag 1 taak en de maquette af kunnen krijgen. Blijven er nog twee over, maar gelukkig kan ik die later inleveren. Misschien, heel misschien, dat ik er daar ook even mee bezig ga. Vanavond zal wel niks meer worden.
Misschien straks ook even naar orgelles, is niet een vreemd idee om m'n muziekleraar ook even te vertellen dat ik naar Finland ga. Desnoods stuur ik gewoon Heit erheen.
Ik hoop dat ik vannacht wat kan slapen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Gera,

Als het goed is zit jij nu in het vliegtuig en ik hier op mijn werk.... Ik hoop gauw wat van jullie te horen en wie weet zitten jullie bij de zelfde architect....Matti Onkalo (let niet op de spelling) of architect Risto nog wat.... Ik hoop dat jullie internet hebben en we contact kunnen hebben, lijkt me erg leuk om te horen hoe jullie het vinden.

In afwachting op jullie reactie.... hihi.

Leafs Alie

Anoniem zei

Hallo zus,

Heel veel plezier in Finland. Geniet ervan!!

Knyn

Anoniem zei

Hoi Gera,

Heel veel leer plezier daar in het nog hogere noorden!!! En dat ik je met veel praatjes en misschien met foto's terug zie (op msn!!!)

groetjes Verenice

Anoniem zei

hoi
succes

Anoniem zei

Hallo,
In protte wille, dêr yn Finlân.
Wy binne grutsk op dy.
Juster 195 poststikken. Binne al teplak.
Hjir snijt it.
It is net wyt op 'e grûn.

juster en succes is fan Rients-Jan.
Hoi, mem.