Welkom op deze site!

Via deze site wil ik iedereen mijn belevingen vertellen van wat ik zoal beleef in Finland.
Ik heb dat hier in Jyväskylä op m'n werk een computer met internet tot mijn beschikking heb om regelmatig te updaten.
Tevens zal dit gedeeltelijk dienen voor mijn sociaal verslag van school.
Wees vrij om een reactie achter te laten..
Schrik niet van de hoeveelheid tekst.

maandag 17 maart 2008

Sociaal verslag Finland


Voor de geintreseerden kan ik mijn Sociaal verslag van Finland als pdf opsturen.

Voor reacties van deze blog nog een verzoek om deze bij deze blog te zetten.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Beste Gera,

Ik ben zelf ook naar Finland vertrokken en ben aan het zoeken op internet naar informatie over de omgeving waar ik zit ( Virrat ) en Jyvaskula en Tampere zijn de dichstbijzijnde steden.

Op jou website zie ik iets van een sociaal verslag staan, maar kan hier verder niets zien. Graag zou ik willen weten wat dit sociaal verslag is waar je het over hebt. Is dit iets wat interessant voor mij zou kunnen zijn als nieuweling in Finland?

Met vriendelijke groet,
Michel
www.avontuurlijke-reizen-vakantie.nl/blog

Maurits zei

Beste Gera,

Ik ben zelf tweedejaars bouwkunde student(Rotterdam,hbo)en moet volgend jaar stage lopen.Ik ben op zoek naar mogelijkheden om in het buitenland stage te lopen, vooral scandinavie trekt me. Ik ben benieuwd naar hoe je aan die stageplek bent gekomen? Heb je alles zelf moeten regelen of was het vannuit de opleiding georganiseerd? Ook zou ik graag weten of je misschien nog adviezen/tips vor me hebt.

met vriendelijke groet,

Maurits